marți, 15 decembrie 2009

COMOARA

Am gasit ceva vechi de la Ea:


1) Ia cartea cea mai la îndemână, deschide-o la pagina 18 şi scrie al patrulea rând.
...episodul dragostei domnului Genunea(Delavrancea-Apus de soare;teatru)
2) Fara să verifici, cât e ceasul?
17:45
3) Verifică.
17:05
4) Cum eşti imbrăcat?
Blugi , un tricou cu un fel de fabrica pe el.
5) Înainte să răspunzi la chestionaru' ăsta, la ce te uitai?
La un filmulet pe youtube
6) Ce zgomote auzi în afara celor produse de calculator?
Guess Who-Eu,tu si restu'
7) Când ai ieşit ultima dată şi ce ai făcut atunci?
Cam acum 2-3 ore , m-am jucat cu zapada si am facut un om de zapada
8) Ce-ai visat azi-noapte?
nu mai stiu
9) Când ai râs ultima oara?
azi
10) Ce ai pe pereţii camerei în care te afli?
tablou,aplica dungi , vopsea
11) Daca ai deveni multimilionar peste noapte, ce ai cumpăra prima dată?
bocanci
12) Care-i ultimu' film pe care l-ai vazut?
Home alone
20) Dacă ai putea schimba ceva în lume, în afară de politică, ce ai schimba?
poluarea, ca sa par filantrop
21) Îţi place să dansezi?
DA
22) George Bush?
nu stiu , poate
23) Care a fost ultima chestie care pe care ai vazut-o la teveu?
teleshoping
24) Cine o sa fie urmatorii care o sa scrie acesta leapsa?
SANATATE


Ps: m-am impacat cu Maria

2 comentarii:

  1. Bună Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul ascultawhisper sau un email ascultawhisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca se merita sa zambesti in timp ce citesti "leapsa" numai pentru mesajul din P.S..
    Felicitari si fericire.

    RăspundețiȘtergere